Sayfalar

26 Aralık 2020 Cumartesi

Londra'da Yılbası 2021

 25 Aralık 2020

Bu bloğu 2011 yılından itibaren yurtdışı gezilerim için ve özellikle yılbaşı gezilerim için yazıyorum. Bu sene yılbaşına Londra'da girmeye karar verdim. Covid'di Brexit'ti. Ankara Antlaşmasının sonu geldiydi derken harala gürele kendimi Londra'ya attım. Bugün izolasyonumun 7.günü. 3 gün sonra sokaklara çıkıp yılbaşı süslerinden biraz fotoğraf paylaşmayı düşünüyorum.

Her yılbaşı özel, hayatımızda yeni bir sayfa açıyoruz. Acısıyla tatlısıyla anılar yerlerini geçen senedeki yerlerine bırakıyorlar. Bu sene kutlama olmayacak büyük bir ihtimalle. Ama ilerideki senelerde bir anı kalsın diye Yılbaşı 2021 olarak sayfayı açtım. Bakalım yılbaşına 6 gün var. Ne demişler her günü mucize niyetiyle yaşarsan, bir gün o mucize gerçek olabilir. Belki 2020 gitmeden bize güzel bir sürpriz yapar ve Corona aramızdan ayrılır. 

Şu an Londra Tier-4 bölgesi, Londra'ya dışarıdan giremiyorsun, girdiysen benim gibi artık çıkamıyorsun. Şöyle bir durum var çok şükür, haberlere bakmazsak hayat normal akıyor burada. İnternet, sıcak kalorifer kahve ve yiyecek olduktan sonra sağlıkla beklemek keyifli. Tam 1 senemiz böyle geçti. 

31 Aralık: Bu yılbaşı benim için ve bütün herkes için özel bir yılbaşı oldu. Yurtdışındayım. geleneksel yurtdışı 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder